واریزی اشتباه

در شرکت ارتباطات مبین‌نت با هدف ایجاد و حفظ رضایت شما، تلاش می کنیم پاسخگویانی سریع و شایسته باشیم. با این هدف، در کنار راهکارهای برقراری ارتباط مستقیم مانندمرکز تماس و صدای مشتری، امکان دریافت و پیگیری اشتباه یا اضافه پرداختی شما به شکل آنلاین را نیز برقرار کرده‌ایم.
جهت بررسی و ارائه پاسخ در سریعترین زمان ممکن، لطفا فرم زیر را تکمیل کرده ما را در فرایند یاری رساندن به خود همراهی کنید.
اگر می‌خواهید فرایند واریزی اشتباه را پیگیری کنید، پس از تکمیل فرم، تصویر فیش واریزی و در صورت پرداخت غیرحضوری  پرینت اسکرین صفحه پردابانک ملت عددی ۱۱ رقمی و در بانک پارسیان عددی ۹ رقمی است.
 لطفا توجه داشته باشید  شناسه اشتراک WiMAX زیر مودم ثبت شده است. هم‌چنین شناسه اشتراک TD-LTE در هنگام تحویل سرویس توسط عامل نصب به همراه کارت شناسه تحویل داده شده است.

       نام و نام خانوادگی normal-bullet.png *              نوع اینترنت  normal-bullet.png 
select
 
،
          پست الکترونیک normal-bullet.png * 
آدرس ایمیل شما برای تماس در آینده.
                  کد ملی  normal-bullet.png *
کدملی تنها به صورت عدد
            شناسه اشتراک normal-bullet.png *در صورت ارسال از طرف شرکت یا سازمان، نام شرکت             تلفن همراه  normal-bullet.png *،
                   تلفن ثابت  
تلفن ثابت به همراه کد شهر، بدون فاصله و خط تیره
              تاریخ واریز normal-bullet.png * 
بصورت روز-ماه-سال وارد شود. مثال: 08-09-1396
    شناسه تراکنش مالی normal-bullet.png *
شناسه تراکنش مالی یا شماره فیش پرداختی
               مبلغ(ریال) normal-bullet.png *  
مبلغ به ریال
       رسید پرداخت وجه normal-bullet.png 
*

                    رسید پرداخت وجه (با فرمت jpg , gif , png و حداکثر حجم 200 کیلوبایت)
                    در بارگذاری رسید پرداخت وارد نمودن عنوان، الزامی است
  شماره کارت عابربانک normal-bullet.png *
  شماره کارت عابر بانک (به نام صاحب اشتراک)
 فرمت صحیح شماره کارت (1111-1111-1111-1111)
             توضیحات 
                            توضیحات
لطفا عبارت موجود در تصویر زیر را در کادر مشخص گردیده وارد نمایید.
Enter the characters shown in the image.