صدای مشتری (VOC)

یاری رسانی به شما وظیفه سازمانی مبین‌نت است و ما به آن افتخار می‌کنیم. با استفاده از درگاه الکترونیکی صدای مشتری می‌توانید هرگونه سوال، پیشنهاد، انتقاد یا مشکل را گزارش و پیگیری کنید. لطفاً با تکمیل فرم زیر ما را در راه انجام وظایف خود یاری دهید. با توجه به اینکه بررسی صحت اطلاعات ثبت شده در فرم به‌صورت خودکار انجام می‌شود و تنها در صورت تطابق اطلاعات با پرونده شما درخواست کامل خواهد شد، لطفاً در ورود اطلاعات دقت کنید.

 لطفا توجه داشته باشید  شناسه اشتراک WiMAX زیر مودم ثبت شده است. هم‌چنین شناسه اشتراک TD-LTE در هنگام تحویل سرویس توسط عامل نصب به همراه کارت شناسه تحویل داده شده است.

                            
   نام و نام خانوادگی normal-bullet.png *
در صورت ارسال از طرف شرکت یا سازمان،نام شرکت
          نوع اینترنت normal-bullet.png 
select
* در صورت ارسال از طرف شرکت یا سازمان،نام شرکت
                  کدملی normal-bullet.png *
برای شرکت شماره ثبت وارد شود
      شناسه اشتراک  normal-bullet.png *
شناسه اشتراک سرویس اینترنت
      پست الکترونیک normal-bullet.png *
آدرس ایمیل برای ارسال پاسخ به شما
           تلفن همراه normal-bullet.png *
شماره موبایل، بدون فاصله و خط تیره
               تلفن ثابت 
                                      تلفن ثابت به همراه کد شهر، بدون فاصله و خط تیره
                 
               استان  
select
             شهر normal-bullet.png 
select
*
               آدرس normal-bullet.png  *
                            آدرس پستی کامل، با ذکر استان و شهر
                موضوع normal-bullet.png 
select
*
موضوع اصلی تماس
 تصویر ضمیمه

                در بارگذاری تصویر وارد نمودن عنوان، الزامی است
              توضیحات 
                            شرح مشکل به وجود آمده
لطفا عبارت موجود در تصویر زیر را در کادر مشخص گردیده وارد نمایید.

Enter the characters shown in the image